четвер, 7 липня 2011 р.

Син регіонала Ландика побив дівчину

Камери внутрішнього спостереження закладу зафіксували, як відбувалися скандальні події за участю сина соратника Януковича.
На відео чітко видно, як син Володимира Ландіка виливає на дівчину склянку з рідиною, і білявка відповідає йому тим самим.
Слідом за цим Ландік намагається схопити дівчину імовірно за ніс, але білявка відбивається, і депутат починає наносити дівчині удари.
ДИВІТЬСЯ ВІДЕО:






Наразі обставини інциденту з‘ясовує міліція. Від офіційних коментарів там поки що відмовляються, повідомляє канал екс-глави СБУ Валерія Хорошковського "Інтер".
Постраждала 20-річна дівчина наразі перебуває у неврологічному відділенні однієї з луганських лікарень. В неї струс мозку і забої.
"О 7.00 була доставлена бригадою швидкої допомоги, з діагнозом черепно-мозкова травма, струс головного мозку, забій м‘яких тканин голови у потиличній області. Була доставлена у стані середньої тяжкості", - повідомив завідуючий неврологічного відділення луганської міської лікарні №3 Володимир Євтушенко у сюжеті 5-го каналу.
"На сьогоднішній день стан хворої задовільний. Проведені усі необхідні обстеження. Лікування вона отримує згідно протоколу надання допомоги при закритій черепно-мозковій травмі, тобто при струсі головного мозку", - додав завідуючий неврологією.
Сам 34-річний Роман Ландік продовжує заперечувати, що бив дівчину.
"Ну, просто мені не знаю, ненавмисно чи як спричинили деякі неприємні ушкодження. І нам довелося викликати міліцію і здати людину до міліції, для того щоб людина зрозуміла, що бити у такому ранньому віці не можна. От і все. А так… Ми посварилися – то помиримося…", - сказав у телефонному коментарі "Інтеру" Роман Ландік.
"Мене намагаються оббрехати, дати проти мене брехливу інформацію. Але я здав людину в міліцію. Викликав міліцію і здав людину до міліції. Тому що людина била посуд. А тепер мене намагаються оббрехати, що я когось побив. Та зрозумійте мене. Людина мені в доньки годиться. Що мені було робити?" – додав син соратника Януковича у коментарі 5-му каналу.

Немає коментарів:

Пам’ятай про Крути Молодь пам’ятає Шухевича