пʼятницю, 11 вересня 2009 р.

Пісня Rebell (Повстанець) німецької групи Landser




Я був повстанцем у шотландській визвольній війні.
З Вільямом Уолессом від перемоги до перемоги.
Навіть на дибі я не втратив мужності.
Я був повстанцем, за свободу текла моя кров.

Я був сержантом у генерала Лі.
У сірій кавалерії Півдня.
В болотах Луїзіани, у лихоманці.
Я був повстанцем, за свободу текла моя кров.

Я був вервольфом, побідним до тіні.
В останні дні Великонімецького Рейху.
Ви, з білими прапорами, забирайтесь геть.
Ось йде повстанець, значить потече ваша кров.

Я був повстанцем в Україні.
Червона армія драпала від нас.
Несамовита від ненависті і безсилої злоби.
Вже йде повстанець, зараз потече ваша кров.

Мені було 17 у травні.
Проти совецьких танків і народної поліції.
Коктейль Молотова палав дуже добре.
Я був повстанцем, за свободу текла моя кров.

Я повстанець і залишусь ним.
Я не дозволю вигнати себе з моєї країни.
До пекла зі зрадницьким кодлом.
Я повстанець і для свободи кипить моя кров.

Так я є повстанцем, для свободи кипить моя кров.
Я повстанець, за свободу ще потече колись моя кров.

Пісня тут:http://rid.org.ua/Landser_Rebell.mp3



На русском:

Я был повстанцем в шотландской освободительной войне
С Уильямом Уоллесом от победы к победе.
Даже на дыбе я не утратил мужества.
Я был повстанцем, за свободу текла моя кровь.

Я был сержантом у генерала Ли,
В серой кавалерии Юга.
В болотах Луизианы, в лихорадке.
Я был повстанцем, за свободу текла моя кровь.

Я был "вервольфом", похожим на тень,
В последние дни Великого немецкого Рейха.
Вы, с белыми флагами, убирайтесь вон!
Вот идет повстанец, значит, потечет ваша кровь.

Я был повстанцем в Украине.
Красная Армия бежала от нас
Вне себя от ненависти и бессильной злобы.
Уже идет повстанец, сейчас потечет ваша кровь.

Мне было 17 в мае
Против советских танков и народной полиции.
Коктейль Молотова горел очень хорошо.
Я был повстанцем, за свободу текла моя кровь.

Я был повстанцем и останусь им.
Я не позволю выгнать себя из своей страны.
К черту предательскую свору!
Я повстанец и для свободы кипит моя кровь.

Да, я повстанец и для свободы кипит моя кровь.
Я повстанец и за свободу еще потечет когда-нибудь моя кровь.

Немає коментарів:

Пам’ятай про Крути Молодь пам’ятає Шухевича