неділю, 7 грудня 2008 р.

Ніжегородськi сектанти поклоняються іконі Путіна

Повертаючись до теми На Путіна в селі Велика Єльня Ніжегородськой області моляться у прямому розумінні. Члени місцевої секти «пресвятої богородиці воскрешаюча Русь» осіняючи себе хрестом, цілують портрет Путіна і просять врятувати Росію від прийдешнього апокаліпсису.
Цегляний котедж оголошений «церквою пресвятої богородиці воскрешаюча Русь» Господиня котеджу і прилеглої до нього території «матінка Фотінія вже давно прониклася до Путіна особливими почуттями «на тонкому рівні». Тому що вважає себе його родичкою. Правда, не в цьому сторіччі.
«Адже ми президента не вибирали, — почала директриса секти здалеку. — Я разом зі всією країною сиділа перед телевізором, коли Єльцин призначив наступника. І лишень я побачила Володимира Володимировича, як мій дух зрадів: «Всєчєловєк! «. Його вибрав сам Бог! «Єльцин — руйнівник, і Господь замінив його творцем. — переконана Фотінія. — Я це відразу побачила».
Фотінія упевнена, що в одному з минулих життів Путін був апостолом Павлом. «Їм обом довелося різко змінити свою долю! — повідомила матушка. — А у мене з президентом давній духовний зв'язок. У іншому житті він був князем Володимиром, а я княгинею Ольгою. У іншій іпостасі він був Соломоном, а я — царицею Савськой. Отже у Росії є цар я «на тонкому рівні» бачу корону над головою Путіна. Тільки ось духовний лідер країни ще не прийшов до влади.»А Олексій Другий, за словами матінки, був Понтієм Пилатом. "Тризуб"

Немає коментарів:

Пам’ятай про Крути Молодь пам’ятає Шухевича