суботу, 24 липня 2010 р.

РПЦ. Правозахисники розповіли про російське православ’я

Правозахисний сайт «Щоденний журнал» розповів про те, чим насправді є російське російське православ'я і в першу чергу його сучасний варіант в особі ФСБ-РПЦ. Правозахисники вказують:

«Після того, як Петро I залізним чоботом розчавив, розмазав об державний поріг хребет православ'я, перетворивши його — відтоді інваліда — на міністерство пропаганди, церква лише у 1917 році спробувала стрепенутися в інстинкті самозбереження, але дуже швидко перетворилася на Тричі Червонопрапорну двічі ордени Леніна Російську Православну Церкву. Тобто на різновид відділу ідеології ЦК КПРС.

Проте, саме радянський період для російського православ'я був зоряною годиною. Влада тільки під час війни згадала про РПЦ, заголосивши з переляку «брати і сестри», але в мирний час справедливо бачила в релігійній утопії лише конкурента для утопії комуністичної. Це розлучення з владою було ковтком повітря для РПЦ, яким вона, на жаль, не скористалася, тримаючись за архаїчну традицію покори і, як вогню, побоюючись конкурентів і реформ.

Сьогодні в Росії смішно говорити про розквіт православ'я, скоріше — про православне мракобісся. Навіть якщо не перераховувати священиків, що мають або мали посади в НКВД-КГБ-ФСБ, не згадувати про тютюново-алкогольний бізнес, який пов'язують з нинішнім патріархом, не звертати уваги на демонстративно панський і нехристиянський спосіб життя з розкішним годинником на зап'ястях ієрархів, РПЦ все так само грає на боці темних сил.

Відверта клерікалізация офіційного православ'я, що рветься до мирської влади і давно стало молодшим партнером режиму Путіна-медведєва в процесі позбавлення громадян (пастви) прав заради збільшення прав все тієї ж влади. Всі ці заклики до імперського патріотизму, вся ця антизахідна риторика, продукування нетерпимості до іновірства й інакомислення, пропаганда конфесійної і національної переваги, спроби прорватися в школу і армію, тобто в суспільство, щоб рулювати на користь церкви Путіна, Медведєва, Лужкова та ін.

У тій версії православ'я, яка нав'язується сьогодні суспільству, перш за все дуже мало саме християнської толерантності, проте дуже багато великодержавної пихи і візантійського лукавства».

Відділ моніторингу
КЦ


Немає коментарів:

Пам’ятай про Крути Молодь пам’ятає Шухевича