суботу, 8 листопада 2008 р.

Поклик раси


Я білий світ люблю
А в чорну тьму не вірю,
Я білий сніг люблю,
Прозору воду ллю,-
Змиваю чорний бруд
Як мию білу шкіру.
Я чорного нічого не люблю.

Я не люблю злодюг,-
Керманичів хаосу ,
Чорнобильського зла,
Вселенської біди.
Люблю блакить очей
Люблю русяву косу
Люблю красу дівочої ходи

Я підлих не люблю,
Як біль радикуліта.
У хохмача кривлянь
Огидних не терплю.
І жирної щоки
Небритого семіта
В телеекрані також не люблю.

Я люто не люблю
Провладного дебіла,
Що надра та грунти
На продаж виставля.
Я не люблю, коли
Моя землячка біла
Народжує не біле немовля.

Я не люблю, коли
Національний сором
Не проявляє дій
А тане, наче віск.
Я не люблю, коли
Не кряче чорний ворон
Сіда на вражий чорний обеліск.

Я чорних не люблю
Любителів облуди
Сектантів, проповідників,
Ченців.
І радісно, коли
Крокують білі люди
Під прапорами білих праотців.

09 березня 2005 року. Руслан Морозовський БРАТСТВО "СВАРГА"

Немає коментарів:

Пам’ятай про Крути Молодь пам’ятає Шухевича