неділю, 26 квітня 2009 р.

Хто є білим?


Ті з вас, хто роками чи десятиліттями спостерігав або брав участь у протидії знищенню Білої раси, знає, що провокатори піддавали сумніву расову чистоту визнаних лідерів, щоб спростувати їх цілі. На мою думку, успіх цих дій ворогів частково спричинений світоглядом, який базується на чужій релігії. Основна доктрина іудо-християнства і частина його фатальної привабливості є те, що воно дозволяє неповноцінним людям заявляти про свій вищий статус без відповідних зусиль. Іудо-християнин з коефіцієнтом розумового розвитку 90 і грішним життєвим шляхом може хреститися, повторити декілька ритуальних слів і молитов і раптом проголосити свій божественний статус, що вищий за статус людини, яка в тисячу разів досконаліша інтелектом та здібностями. Синдром «блакитнооких блондинів» є типовим для цього менталітету. І я кажу це навмисно, так як сам являюся нордичного типу, високим, струнким, блакитнооким блондином. Але я можу тільки здогадуватися про чистоту мого роду. Мій батько, на скільки відомо, продав мою матір своїм друзям і незнайомцям за випивку, тому тільки богам відома істина. Все, що я знаю, наступне. Я виглядаю Білим. Я змагаюся за Білих. Я визнаю досягнення Білої раси. Я хочу зберегти наш рід. Мене лякає те, що краса Білої Арійської жінки може скоро зникнути з Землі назавжди. Я переживаю за кожну Білу дитину, яка мучиться в інтернаціональному кошмарі Америки. Я бачу красу в кельтській принцесі з карим або рудим волоссям і зеленими очима. Я бачу красу в величавій Нордичній Богині з блакитними очима і золотим волоссям. Я бачу красу в ірландській дівчині з веснянками на обличчі. Я бачу героїзм в Роберті Джеї Метьюсі (Robert Jay Mathews) і Річарді Скутарі (Richard Scutari) з їх темним волоссям і зеленими чи карими очима. Так само, як і у Френку Десільва (Frank DeSilva), білявому Брудерсі (Bruders) з французько-португальським ім'ям. Я б сказав, їх благородство набагато більше, ніж у 99% тих «нордичних ідеалів».

Для тих, хто пишається своєю «чистотою»: у вас двоє батьків, 4 пра-батьків, 8 пра-пра-батьків і так далі. Візьміть приблизно 500 років і ви матимете мільйон предків. Ще трохи більше поколінь і кожний, хто ходив по землі Європи, буде вашим родичем, включно гунів, монголів і маврів. Вже не існує на 100% чистих арійців, як було 10000 років тому. Але ми все ще існуємо, як окрема та унікальна біологічна єдність. Культури та цивілізації, які ми створюємо, незрівнянні. Краса наших жінок: блондинок, брюнеток, рудих, зеленооких, блакитнооких, карооких є бажанням всіх чоловіків і заздрість всіх жінок. Тому ми не хочемо збиватися з пантелику розмовами чи припущеннями про те, хто може бути на 1/16 індійцем або мати італійську, іспанську чи португальську кров. Ми не будемо дискутувати про те, чи загальний Білий генофонд, що залишився, арійський на 95% чи 97%.

Звичайно, це було б трагедією, якби різні гілки нашої раси втратили їх індивідуальні риси і красу. І після того, як ми забезпечимо існування наших людей і майбутнє ВСІХ наших дітей, тоді ми зможемо вжити заходів для збереження цієї індивідуальності. Але на даний момент ми приймемо факти і обставини такими, якими вони є. Ми будемо працювати разом заради благородного діла і не будемо терпіти провокаторів, роз’єднання або розбрат. Якщо хтось виглядає Білим, діє, як Білий, змагається за Білих, то до тих пір, поки його вчинки не вкажуть на протилежне, він нашого роду. З іншого боку, не зважаючи на родовід або зовнішність, ті люди, які виступають проти нас, критикують, перешкоджають або не допомагають нашій справі, не є нашими друзями.

Девід Лейн


Немає коментарів:

Пам’ятай про Крути Молодь пам’ятає Шухевича